Avem nevoie de publicitate

Avem nevoie de publicitate

De foarte multe ori, cand vizitez pentru prima data o companie pentru a-mi prezenta oferta sunt intampinat cu reticenta.

Multi dintre cei cu care am stat de vorba si care inca nu au gustat din beneficiile aduse de o pagina web se intreaba daca merita investitia si de ce sa nu recunosc, uneori nici nu ma mai chinui sa mai explic avantajele pe care le-ar aduce o pagina web chiar si daca ar prezenta-o numai furnizorilor.

Ce este o pagina web?

Pagina web este in acest moment cel mai ieftin si mai simplu mod de a-ti face publicitate.

 

Should I create a web page?

De aici se naste intrebarea:

Am nevoie de publicitate? Este importanta publicitatea pentru mine?

Eu cred ca un simplu raspuns nu este suficient, dar un exemplu este de foarte mare folos.

Se zice ca Henry Ford, fondatorul Ford Motor Co. a fost intrebat la un moment dat ce ar face daca ar avea in buzunar 100$ cu care sa inceapa o afacere. Raspunsul a venit prompt:
– Cu 99$ mi-as face publicitate, iar cu restul am sa ma gandesc ce sa fac.

Privind la ce a reusit sa faca cu compania sa, sunt sigur ca judecata lui este cea corecta.

Parca ii aud pe carcotasi spunand:
Aaaa, dar ceea ce fac eu, nu necesita publicitate. Afacerea mea este prea mica, sau eu am clienti stabili.

Nu exista o afacere prea mica. Orice afacere daca este promovata corespunzator poate deveni gigantica pentru ca intr-un final, toate afacerile se bazeaza pe clienti. Cu cat numarul clientilor este mai mare, cu atat afacerea este mai prospera.

Fiecare manager trebuie sa nu uite 2 lucruri importante:

  • banii dedicati unui segment de piata sunt aceeasi
  • nu sunt singurul care am aceasta afacere pe acest segment

Poate ca mie, imi ajunge cat castig si vreau sa raman asa. Dar competitorii mei vor gandi la fel?
Ce se intampla daca ei nu gandesc la fel?

Iata un posibil raspuns:
Cine doreste sa dezvolte afacerea, isi va face publicitate si asta pentru ca intotdeauna a existat o cerere si o oferta, iar cel care cere trebuie sa stie despre cel care ofera.

Ce facem cand toata lumea ofera acelasi lucru la acelasi pret?
Cumparatorul va alege intotdeauna sa cumpere de acolo de unde are incredere mai multa.

Cum dezvoltam increderea?
Increderea se cladeste in timp, dar facand publicitate, potentialul client va remarca treptat ofertele tale, ajungand sa te cunoasca mai bine si inevitabil va ajunge sa testeze oferta ta.

 

 

 

Photo by Nik Shuliahin, Carlos Muza on Unsplash

Lasă un răspuns

Close Menu