IDENTITATE VIZUALA

Ce este identitatea vizuală?

Identitatea vizuală este definita de toate elementele vizuale care reprezintă afacerea si de regula se realizeaza prin alegerea de fonturi, palete de culori, simboluri, etc.

Cele mai insemnate elemente vizuale sunt:

  • logo: simbolul
  • materiale identitare: foi cu antet, cărți de vizită, plicuri
  • website-uri (inglobeaza toate celelalte elemente)

Rolul este de a oferi indirect indicii în privința credibilității întreprinderii și de a stabili un raport pozitiv cu consumatorul. Acest proces este similar relațiilor dintre persoane, unde prima impresie poate influența negativ sau pozitiv toate contactele ulterioare dintre protagoniști.

Ma poate ajuta un logo?

Logo-ul este imaginea cea mai importanta care ramane in constiinta clientului, de aceea el trebuie fie memorabil.
Un logo original, bine realizat va atrage tot timpul clienti noi, unii din pura curiozitate. In schimb, un logo superficial sau lipsit de originalitate va plasa clientii intr-o zona gri.

Close Menu